Pages

15 February 2016

Դիջիթեքի անվանակարգերի վերլուծություն

ԴԻՋԻԹԵՔԻ ԱՆՎԱՆԱԿԱՐԳԵՐԻ
ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Դիջիթեքի անվանակարգերին ծանոթանալուց հետո եկա հետևյալ եզրակացության.
<<Հանրակրթական Դիջիթեքի տարածում>> անվանակարգի պահանջները պարզ էին և հասկանալի։
 <<Դիջիթեքն ընտանիքում>> անվանակարգում պահանջները ոչ այնքան հստակ էին ներկայացված, սակայն անվանակարգը բավականին հետաքրքիր էր։
 <<Դիջիթեքն ինքնակրթության գործիք>> անվանակարգը նույնպես շատ հետաքրքիր էր, պահանջները ներկայացված էին հստակ և հասկանալի։ Ես մեծ հաճույքով կմասնակցեի այս անվանակարգին։
 <<Դիջիթեքը լրացուցիչ կրթության գործիք>> անվանակարգում պահանջները կարող էին ներկայացվել ավելի հստակ, սակայն այնուամենայնիվ, անվանակարգը շատ հետաքրքիր էր և բովանդակալից։
 <<Դիջիթեքը նախակրթարանում>> անվանակարգը ոչ այնքան հետաքրքիր էր ինձ համար, ինչպես նաև կարող եմ նշել, որ պահանջները ներկայացված էին որոշ չափով անհասկանալի։
 <<Դիջիթեքը շրջանավարտի գործիք>> անվանակարգն այնքան էլ հետաքրքիր չէր, սակայն պահանջները շատ կարճ և հստակ էին ներկայացված։
 <<Կրթական ծրագրի նոր կազմակերպում>> անվանակարգն, ըստ իս, ամենահետաքրքիր անվանակարգն էր։ Պահանջները ներկայացված էին շատ հստակ, կարճ և հասկանալի։ Կցանկանայի մասնակցել այս անվանակարգին։

 <<Հանրակրթության մեդիասպասարկում>> անվանակարգում պահանջները ներկայացված էին շատ հստակ։ Անվանակարգը ոչ այնքան հետաքրքիր էր, սակայն բավականին բովանդակալից էր և օգտակար։
 <<Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ>> անվանակարգը շատ հետաքրքիր և բովանդակալից էր։ Պահանջները ներկայացված էին հստակ կերպով։
 <<Մեդիակրթության նոր գործիքի, միջոցի յուրացում-կիրառում>> անվանակարգը տարբերվում էր մյուսներից իր յուրահատկությամբ։ Ըստ իս, այն ամենահետաքրքիր անվանակարգերից մեկն էր։ Պահանջները հասկանալի էին և ներկայացված էին հստակ կերպով։
 <<Ուսումնական պարապմունքների նոր կազմակերպում>> անվանակարգը նույպես շատ հետաքրքիր էր, պահանջները ներկայացված էին հստակ և հասկանալի։
 <<Ուսումնական-ստեղծագործական հավաքի, պլեների, ճամբարի նախագիծ>> անվանակարգը նույնպես կդասեի ամենահետաքրքիր անվանակարգերի շարքին, քանի որ պահանջները հստակ էին, ինչպես նաև ինձ շատ դուր եկավ անվանակարգի բովանդակությունը։
 <<Ուսումնական բլոգը՝ դասագիրք>> անվանակարգը կդասեի ամենաօգտակար անվանակարգերի շարքին, որովհետև այն շատ բովանդակալից էր, պահանջները ներկայացված էին կարճ և հստակ։

 <<Դիջիթեքյան ենթակայքի նոր դիզայն, նոր գործիքների կիրառում, նոր հնարավորությունների ավելացում>> անվանակարգը նույպես շատ հետաքրքիր և օգտակար էր։ Պահանջները ներկայացված էին կարճ, հստակ և հասկանալի։

No comments:

Post a Comment