12 May 2016

Մակտուբ VI հատված

ՄԱԿՏՈՒԲ
VI ՀԱՏՎԱԾ

Մի երիտասարդ կին եկավ ճանապարհորդին այցելության:
-Ես ուզում եմ Ձեզ մի բան պատմել, - ասաց նա: - Ես միշտ հավատացել եմ, որ բուժելու ձիրք ունեմ: Բայց համարձակությունս չի ներել, որ ինչ-որ մեկի վրա փորձեմ դա: Մինչև վերջերս իմ ամուսնու ձախ ոտքը ուժեղ ցավում էր, և ոչ ոք չկարողացավ նրան օգնել: Ես մի քիչ դժվարությամբ որոշեցի՝ ձեռքս դնեմ ոտքին և խնդրեմ, որ ցավն անհետանա: Ես դա արեցի առանց լրջորեն հավատալու, որ ընդունակ եմ օգնելու նրան, և երբ այդպես վարվեցի, լսեցի նրա աղոթքը.
-Աստվա'ծ ջան, խնդրում եմ, իմ կնոջը ընդունակ դարձրու՝ Քո լույսի և Քո ուժի ջահակիրը լինելու:
Ձեռքս սկսեց տաքանալ, և ցավն անցավ: Հետո ես հարցրի նրան, թե ինչու էր այդպես աղոթում: Նա պատասխանեց, որ իր խոսքերը կոչված էին ինձ հավատ ներշնչելու: Այսօր այդ խոսքերի շնորհիվ ես ընդունակ եմ բուժելու:

·       Իր խոսքերը կոչված էին ինձ հավատ ներշնչելու:

Այս առակում հեղինակն ասում է, որ հավատքը մեծ դեր է խաղում մարդու կյանքում: Եթե դու հավատում ես ինչ-որ բանի կատարվելուն ամբողջ սրտող, ապա դա անպայման կկատարվի, անկախ նրանից, հնարավո՞ր է դա ֆիզիկապես, թե՞ ոչ:

No comments:

Post a Comment